miercuri, 8 iulie 2009

Despre blogg


A spune lucruri personale pe un site, se zice ca nu e chiar recomandat, discret. Ca, cica, e prea jenant sa scrii despre toate trairile tale, pe un blogg. Ma rog, de multa vreme nu mai dau atentie lucrurilor de genul acesta, cum ar fi: "Ai grija ce zici, sa nu creada ala nu stiu ce despre tine..". Bine, asta nu inseamna ca voi povesti cu lux de amanunte tot ceea ce mi se intampla si traiesc, dar, voi spune acele lucruri care, poate, vor fi de folos si altora. Caci mi se pare egoist sa tin in mine invataturi pe care le-am primit pana acum. Oamenii de la oameni invata! Asa ca, toti cei care vor ajunge sa imi citeasca blogg'urile, sper sa ia ceva bun de aici, caci scopul nu e sa imi fac publica viata si sa ma laud cu noile descoperiri in materie de intelepciune.:)

Tot legat de ideea de a avea un blogg, Mihaela Nicola, cea a carei carte o citesc acum si v-o recomand, "Cu manusi" (o carte despre bunele maniere, foarte frumos scrisa), zicea ca a avea un blogg presupune sa postez in fiecare zi ceva nou. Din fericire, viata mea nu se rezuma doar la a posta blogg'uri zilnic, deci nu va fi zilnic ceva nou, ci atunci cand voi avea ceva de zis.

Cam atat despre ideea mea de blogg. Enjoy it! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu